دورامین

دورامین

دورامین

دورامین

یک توضیح از ترنج

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ق.ظ

یک توضیح از ترنج

قره یک میوه نابالغ انگور است و علاوه بر آبیاری آن، دور، رب و ترشی می کند. با توجه به میزان بالای اسیدیته، قرور دارای طعم و مزه ترش و اشتها آور است و استفاده از آن در سالاد و برخی غذاها باعث کاهش گرما و تشنگی می شود. بعضی افراد معتقدند که مشروب بخور دادن چربی جایگزین داروهای کاهش دهنده چربی است و برخی دیگر معتقدند که با خوردن آبجو و کاهش چربی در شکم، وزنشان کاهش می یابد. اما آیا این ادراکات درست است؟ آب سیب سبب افزایش اشتها و افزایش ترشحات معده می شود و برای هضم غذاهای چرب و سنگین مفید است. از آنجا که ویتامین C فراوان است، همچنین التهاب مخاط دهان را کاهش می دهد و از خونریزی لثه ها جلوگیری می کند و به دلیل ترکیبات ضد عفونی کننده آن، معده و روده را پاک می کند. اگر شما با ماهی قزل آلا با طعم خوش طعم، آن را به جذب مواد مغذی مواد تشکیل دهنده سالاد کمک می کند. آب گوهر برای درمان سیاتیک و آرتریت روماتوئید به علت اسیدهای ارگانیک و مواد دفع کننده آن از طریق کلیه مفید است. دوست دوست داشتن یک کبد است و تقریبا عادلانه است.
خواص طعم

آب گوهره می تواند با افزایش اسیدیته معده در هضم غذاهای چرب و سنگین مفید باشد. همچنین افراد مسن که به علت کاهش اسید معده به درستی هضم نمیکنند می توانند از این ادویه برای تسهیل هضم استفاده کنند، اما نباید از آن غافل شوند.
طعم دهنده در دوران بارداری

زنان باردار باید این غذا را به مقدار محدودی مصرف کنند، زیرا آب دیورتیک است و ممکن است سلامت جنین را به خطر بیندازد.
تولدت مبارک

مواد اولیه (برای 4 نفر) لوبیا Chitney یا قرمز نیمه اندازه قرمز نیمه میلز برنج نیمه میلز سس سبزی 0/5 کیلوگرم فرز 200 گرم گوجه فرنگی گوجه فرنگی 1 قاشق غذاخوری نعناع خشک یک قاشق غذاخوری پیاز 2 فلفل قرمز و زردچوبه آب مورد نیاز برای آماده سازی به همان اندازه ممکن است: 1. پیاز را با کمی انگشتان قرمز بریزید. کمی زردچوبه کمی اضافه کنید و کمی آن را اضافه کنید. سپس لوبیا را با آب به اندازه کافی اضافه کنید و آنها را طبخ کنید. 2. پس از زمین، عدس و برنج را به لوبیا اضافه کنید. 3. گوشت چرخ شده را با پیاز رنده شده مخلوط کنید، آن را به dumplings اضافه کنید و آن را اضافه کنید. 4. پس از برنج پخته شده و به آن اضافه شده، سبزیجات را به آن اضافه کنید. اضافه کردن نمک و فلفل و آب به آب بعد از آن اضافه شده است. سپس الاغ را در یک سوپ رسم کنید و آن را با نعناع گرم و ستاره دریایی تزئین کنید.
چگونه سبزیجات را انتخاب کنید

لازم است نکات ذیل مربوط به تهیه و نگهداری آب را ذکر کنید و نکات ذیل لازم است: بعد از ریختن غرق و گرفتن دم و شستشو آنها می توانید از آبمیوه گیری استفاده کنید و سپس اگر می خواهید گیبره در آب، آن را به شبکه ریخته و هسته ها را جدا کنید تا طعم آنها تلخ نباشد. همچنین بهتر است از یک مخلوط کننده برای آبگیری استفاده نکنید، زیرا هسته گور خرد شده و آبیاری شده و آب آن تلخ است. سپس، در کوتاهترین زمان ممکن، گرور را در شیشه بشویید و آن را تا نقطه جوش حرارت دهید تا آنزیم ها و باکتری ها ناپدید شوند. البته، این رنگ آب را تغییر خواهد داد، اما با انجام این کار، قالب توانایی رشد را از دست می دهد. توصیه می شود زمانی که آب شیشه در شیشه قرار می گیرد، ظرف را به لبه آن پر کنید. شما همچنین می توانید آن را در لبه شیشه ای خالی کنید و سپس روی آن قرار دهید، خلاء ایجاد کنید، هوا وارد محصول نخواهد شد و هیچ جایگاهی برای رشد قالب وجود نخواهد داشت. راه دیگر این است که آب و آرد را با هم مخلوط کنید، آن را خمیر کنید و آن را با خمیر مخلوط کنید تا از ورود هوا به ظرف جلوگیری شود. بسته شدن در یک بطری با یک نوار چسب بسیار تنگ می تواند ظرف را به طور کامل مهر و موم کند. برای حفظ طولانی مدت آب، می توانید آن را در عینک های کوچک نگه دارید، بنابراین می توانید هر شیشه ای را بعد از باز شدن بجوشانید. همچنین اگر میخواهید از سبزیجات در فصول سالی که شما ندارید استفاده کنید، می توانید برخی از آب را در آب ریخته و بعدا استفاده کنید.

  • سنگچول عزیزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی