اشعار محمد صالح علا

اشعار محمد صالح علا ،اشعار محمد صالح علا با صدای خودش،شعر های محمد صالح علاء،شعر عاشقانه محمد صالح علا،اشعار کوتاه محمد صالح علا،اشعار عاشقانه محمد صالح علا،شعر خوانی محمد صالح علا

اشعار محمد صالح علا

در این مطلب از سایت جسارت بهترین اشعار محمد صالح علا را در بخش اس ام اس شعر برای شما تهیه کرده ایم .امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد

شبو خوب می شناسمش

من و شب

قصه داریم واسه هم

من و شب پشت سر روز می شینیم حرف می زنیم!

من و شب،

واسه هم شعر می خونیم

با هم آروم می گیریم

من و شب خلوتمون مقدسه،

من و شب خلوتمون، خلوت قلب و نفسه

خلوت دو همنوای بی کسه

که به اندازه ی زندگی به هم محتاجن

من شبو دوست دارم!

شب منو دوست داره!

من که عاقلا ازم فراری ان

من که دیوونه ی ِ واژه بافی ام

واسه ی شب کافی ام!

وقتی آفتاب می زنه

من کمم !

واسه روز

من همیشه کم بودم!

من و روز

همو هیچ دوست نداریم!

من و روز منتظر یه فرصتیم سر به سر هم بذاریم!

تا که این خورشید تکراری ی لعنتی بره

من و شب خوب می دونیم

ما رو هیچکس نمی خواد!

وقتی خورشید سره

هر کی با روز بده

مایه ی دردسره … !

 

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.